tisdag 31 maj 2011

three bottles of wine

De är synd att det inte är så att man bränner kalorier när man svettas ute i solen, för i så fall borde jag ha gått ner 10 kilo idag. Herregud vad varmt det är ute! Jag har legat i solen i två timmar idag och det syns, jag är helt röd på bröstet och har vita märken efter min bikiniöverdel haha. Vår termometer i köket visar just nu 27,3 grader utomhus.. sånahär dagar är det inte riktigt lika jobbigt att vänta 3 veckor med att åka till turkiet faktiskt! Jag va hemma hos danni innan och sminkade henne inför hennas bal som är idag, och det blev faktiskt jättefint. Det tyckte hon också hoppas jag, det verkade så! Snart ska jag och pappa åka och köpa nya skor till mig, det lär behövas flera par skor denna sommaren känns det som. Jag har två par bruna gladiatorskor, känner att det kanske behövs två par svarta också? Vi får se vad som hittas. Efter det ska vi hem till farmor och farfar där jag har önskat mat idag, farmors mat är bäst!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar