måndag 9 maj 2011

THEY WILL KILL TO SEE ME FALL

Undrar hur många vuxenpoäng jag har tatt hem idag? Jag har vatt och handlat, tvättat, städat i köket, vatt och köpt frimärken till mina inbjudnnskort som ska skickas ut och gått två rundor med Alfons! Och dessutom vatt i skolan och i stan med Alessandra och Mika. Många vuxenpoäng i alla fall haha. Idag gjorde jag det stora misstaget igen att ta på mig jeans när det va typ 22 grader ute. Imorgon blir det shorts, fast imorgon ska jag och tjejerna lägga oss i parken och sola, så det blir väll bikini då antar jag! Min data har bestämt sig för att bråka med mig så jag tänker stänga igen den nu och plugga innan jag ska äta och sen åka och träna med Danni. Vi hörs senare, och jag hoppas ni njuter av vädret idag!


and it all may be a lie, but it's the closest to life i can come

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar