måndag 16 maj 2011

SWEET AND LONG LASTING

Nu har jag testat att ringa vaccinationscentralen här i Malmö 8 gånger, och jag kommer till telefonsvarare hela tiden. Om dom inte svarar när jag ringer imorgon så går jag dit, för jag måste veta om jag ska ta twinrix innan jag åker eller inte. Det börjar nämligen bli lite akut. Jag anar att jag kommer behöva ta två sprutor, och sista sprutan måste tas 1 månad innan man åker, viket är på SÖNDAG. Och dukoral måste jag också ha.. åhh, varför tar jag aldrig tag i sånthär tidigare? Min mobil bråkar också, som jag sa så uppdaterade jag den, och nu kan jag inte gå in på nån av dom apparna jag själv har laddat ner. Skärmen blir svart och som kommer man till "startsidan" om det nu finns en sån på en iphone. Jag borde kanske lämna in den trots allt, som alla säger.. eftersom skärmen inte går att släcka heller haha. Klydd klydd klydd! Nu ska jag kolla på 90210!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar