onsdag 4 maj 2011

SOMETHING THAT AIN'T REAL

"I en del muslimska traditioner är det endast möjligt för kvinnan att kräva skiljsmässa om mannen är impotent eller psykiskt sjuk" Tur att man inte är muslim herregud!

Förut så brukade jag alltid tycka att skolan inte har varit jobbig, och jag som för det mesta har haft bra betyg brukar inte ha behövt anstränga mig överdrivet mycket för att kunna få det betyget jag vill ha. Nathalie, nu kom jag på att jag låter som Erika i 9:an "jag fick mvg, och jag pluggade inte ens!" haha, men riktigt så är det inte! I alla fall, det jag ville komma till var att trean har varit riktigt svår. Och jag har inte alls fått lika bra betyg som jag har fått innan. Dock har jag inte ansträngt mig lika mycket eftersom det har hänt så mycket detta året vilket har gjort att jag inte har velat.. men endån! Hur kan jag få g- på en uppsats som jag fick mvg på i ettan, och som jag till och med har utvecklat? Det är konstigt! Jag har snart skrivit klart min uppgift om Turkiet, och om jag får ett mvg på den så kommer det ge mig ett mvg i samhälle, och då har jag blivit riktigt glad, eftersom samhälle c har varit den svåraste kursen av alla på hela gymnasiet! Nu ska jag göra klart detta här, sen åka och träna boxning med Danni! Vi hörs senare.. för Danni lär väll göra något på träningen som är värt att blogga om, som vanligt haha!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar