lördag 14 maj 2011

NEVER EVER ALONE

Jag och Hanna
(hatar min mun på denna bilden)

Igår, precis eftar att jag hade stängt igen min data efter mitt sista inlägg, så somnade jag i soffan haha. Jag vaknade av att mamma pussade mig på kinden när dom kom hem. Bruna som pepparkakor också! Nu är klockan redan tio i tre och jag har knappt gjort nånting idag. Målat mina naglar, kollat på talang från igår igen och kollat på 90210. Jag ska klä på mig nu och åka hem till pappa, jag tror inte jag tar med min data, för ikväll är det finalen i melodifestivalen och dessutom sa vi passa Hanna och Frida så jag lär väll ha något att göra hela kvällen. Men det är kul, om 2 veckor ska jag passa Hanna i två dagar och det ska bli så mysigt, hon är så söt. Jag vet dock inte riktigt vad vi ska göra bara, vad gör man med en sexåring? Tycker dom fortfarande det är kul att mata ankor i parken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar