söndag 15 maj 2011

IM INTO YOU

Jag tänker aldrig med uppdatera min dator, samtidigt som jag uppdaterar min iphone, och samtidigt avinstallerar onödiga program på datorn. Här händer fan ingenting? Och nu kan jag inte avbryta det. Min dag har inte varit jättebra, lite upp och ner. Jag la mig i sängen innan och kollade på klipp på youtube från alanya. Från olika restauranger och från en massa olika uteställen. Då hittade jag ett klipp från aspendos, där dom gör sin "speciella" dans. Samtidigt som jag kollar på det klippet så ringde min mobil, och det va Alex. Självklart! Han frågade vad jag gjorde och jag sa att jag kollade på ett klipp från hans jobb när dom dansar, så skrattade han bara haha. Han ringde för att berätta att han är klar med militären nästa vecka, och att han "öppnar sin telefon" som han säger, så vi kan prata mer nu. Eller som vanligt igen, det var så jag förstod det i alla fall. Hans engelska är nämligen inte att leka med haha. Och han påstår att jag pratar dålig engelska. Jämfört med hans engelska är min engelska utmärkt! Men glad blev jag i alla fall! Jag har varit hemma hos pappa sen igår ju, och jag fick reda på att vår katt ska få kattungar. Förra gången vi trodde det så va de inte så, men nu verka det så, så kul. Ikväll hade jag tänkt springa en runda, men jag sparar det tills imorgonbitti eftersom det regnar ute, så nu lägger jag mig i soffan istället!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar