fredag 13 maj 2011

I JUST WANT YOUR LOVE

Alltså, nej.. varför har flera inlägg försvunnit från min blogg? Vad har blogspot för problem idag? Jag blir irriterad.. Jag har så mycket jag hade kunnat berätta för er sen min kväll igår, men jag tänker inte göra det för då kommer detta inlägget bli jättelångt och jätterörigt, så jag sammanfattar min kväll igår med ett ord. Asbra! Jag kan ju i alla fall berätta om min "fickparkering" för det va ganska kul. Jag skulle köra in i en ficka hos Alessandra, så körde jag in i den, annars backar man ju in vanligtvis. Så sa jag "åh jag måste gå ut och kolla på min fickparkering!" så gick Johanna också ut och börjar skratta och säger "Fanny, det är typ 8 meter bakom bilen, detta är inte en fickparkering!" haha.. Just nu ligger jag i soffan och kollar på talang, och äter morötter och dippa, hur gott!? Jag är helt slut sen spinningen innan så jag lär väll ligga här hela kvällen. Mamma och Henrik kommer hem sen, wiho! Vi hörs sen igen, eller imorgon..

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar