måndag 30 maj 2011

freedom!

Nej, så ska jag inte säga, jag och hanna har haft det så mysigt idag. Vi har haft picknik, vatt på lekplatsen, vatt på biblioteket och gått lite i stan. Jag hämtade mitt nya pass också innan och jag är väll inte helt nöjd med bilden.. pappa tyckte jag va jättesöt och att mina ögon blev jättefina, men det är väll hans jobb att säga det, eller? Jag och johanna va och kollade på nathalie på hennes bal innan, och hon va så himla fin. Sara också för den delen! Imorgon har danni bal och jag ska sminka henne innan, sen efter de ska jag bara lägga mig och sola. Det ska visst bli jättevarmt hela veckan, förutom på onsdag då det ska regna, när nathalie tar studenten. Jag har lärt mig en sak om mig själv på den senaste tiden.. nu kommer jag börja prata om alex igen och förlåt för de men.. sen han kom hem till alanya igen, så har ju vi kunnat prata som vanligt igen, och om han loggar in på msn och jag inte är inne eller tvärt om så brukar vi alltid smsa varandra eller ringa en signal så vet vi liksom vad de är. Och nån gång när jag har smsat och frågat om han kan logga in på msn nu, eller på kvällen/natten när han slutat jobba, så har han inte svarat. Jag vet att de ibland är så att mina sms inte kommer fram till han förrens 1-2 dagar efteråt, och ibland kommer dom fram direkt, men det stör mig så sjukt mycket när han inte svarar.. och jag kan bli typ förbannad. Jag blir inte förbannad på någon eller något, utan bara förbannad inuti mig själv typ, kan man säga så? Och detta kan gälla vad som helst egentligen. Om något inte går som jag vill eller om jag har sett något jag vill ha och inte får det (jag är lite bortskämd ja) eller de inte finns i min storlek så kan jag också bli förbannad. Men jag tar liksom inte ut det på någon, utan det bara är så.. det är konstigt, men så är jag och det har jag märkt nu typ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar