fredag 6 maj 2011

DOM RIKA LEKER FATTIGA

Det har inte varit min dag idag. Jag vaknade imorse och va helt täppt i näsan och hade ont i halsen.. förkyld igen! Jag tänkte att jag skulle göra klart mina inbjudningskort idag så jag satte mig vid datan och tänkte skriva ut det som ska klistras in i själva korten. Men skrivaren klyddare, och när jag har skrivit ut alla och klippt ut hälften så ser jag att det står fel adress på dom. Så jag fick skriva ut alla igen, och klippa ut alla igen, men sen hade vi självklart inget lim, så jag fick springa ner till affären. Där höll dom på att göra om så ingenting hade sin vanliga plats så jag frågade om vart dom hade lim, oh då fick jag som svar "tyvärr, det är nerpackat på lagret!" jaha? Jag orkade inte ens säga något så jag gick hem igen. Jag har försökt göra dagen bättre med en smoothie, chokladkakor (jag vet inte vad dom heter, men sånna hårda, avlånga med pärlsocker på?), en sallad och en liten runda på stan med mamma. Jag kom hem med en vit tröja/blus och en gul bandue-bh. Tack mamma! Jag har fått en crush på sallader just nu. Jag har ätit sallad minst 3 gånger denna veckan, jag brukar aldrig va sugen på sallad! Men det är väll bara bra. Nu ska jag kolla på talang igen!

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar