lördag 28 maj 2011

did you just hit on me?

Adriana kom hit innan och spådde mig.. jag brukar faktiskt tro på det där, för dom korten hon få upp när hon spår mig stämmer alltid, eller visar sig alltid stämma. Hon spådde mig en vecka efter att jag kommit hem från turkiet i höstas och då fick hon bara upp dåliga kort. Förutom ett kort, det kortet som visade hur det skulle bli längre framöver. Det visade på något bra, att jag skulle lyckas med det jag ville, och det kanske jag har gjort. Innan hon lägger upp korten så får jag blanda dom, och tänka på något speciellt om det är något speciellt jag vill veta, och när jag blandade dom innan så tappade jag två kort. Det ena kortet visade att jag är väldigt sparsam just nu, både när det gäller att köpa saker och liknande, men också med känslor och såhär. Det andra kortet visade att jag skulle göra en längre resa snart, och det stämmer ju. Det mesta hon sa för övrigt stämde också! Jag stod inför ett svårt beslut.. hmm, kanske har en aning om vad det handlar om. Idag har jag haft en bakisdag, fast jag inte varit bakis. Ni vet en sån dag som man bara ligger i soffan hela dagen och äter, kollar på film, lyssnar på musik och läser tidningar? Exakt en sån dag har jag haft idag. Jätteskönt med tanke på det tråkiga vädret! Jag hoppas på bättre väder på måndag, då ska jag va barnvakt! Nu ska jag minnsan lägga mig i sängen och läsa klart solo.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar