söndag 29 maj 2011

baby, im the boss!

Det blev lite ändrade planer för kvällen igår.. istället för att alessandra och isak följde med hem till johanna och pierre så följde nathalie med. Vi käkade pizza, åt chips och kollade på fotboll haha. Det är nog enda gången jag har sett en hel fotbollmatch om jag ska va ärlig, förutom den gången jag kollade på när viktor mötte kävlinge haha. David Villa va ganska snygg också, så det va helt okej att Barcelona vann! Min pizza va sjukt god i alla fall, och jag hade längtat efter den. Jag har vatt jättedålig med träning och mat denna veckan. Jag har säkert gått upp nått av dom kilona som jag gått ner, jag har lite ångest över det. Och dom kommande veckorna lär ju inte bli bättre, med massa studenter. Jag va ute och powerwalkade innan i alla fall, fem kilometer. Alltid något! Nu har jag precis duscat och ska göra mig iordning, jag och syskonen ska åka iväg och köpa mors-dags present till mamma. Sen ska vi hem till farmor och farfar och efter de ska vi hämta hanna. Jag hoppas hoppas hoppas de blir fint väder imorgon!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar