fredag 15 april 2011

YOU WONT COME FAR

Jag har haft en perfekt dag med min bästa vän! Vi åkte först till lund och fixade nytt pass till Danni, vilket gick väldigt fort! Sen åkte vi in till Malmö och till min skola för att betala min balbiljett, och sen direkt upp till stan. Vi var inte i stan jättelänge eftersom jag kände att jag hade feber och riktigt ont i halsen, så efter en stund åkte vi ner till Västra Hamnen och köpte glass på bar italia och satte oss i solen. Det var riktigt skönt och varmt framför allt, vi satt till och med utan jacka en stund. Kanske inte det bästa jag har gjort idag, men vafan.. är det vår så är det. Vi satt bland annat och spekulerade i var olika människor kom ifrån haha! Efter en stund åkte vi hem till Kävlinge igen och när jag kom hem komma mamma efter 10 minuter och så åkte jag in till Malmö med henne och lillebror igen haha. Lite onödigt kan tyckas men jag hjälpte min lillebror med att välja vilken onepiece han skulle ha! Efter ett tag kom pappa och hämtade oss, och jag körde hem, till pappas stora fasa. Min kväll har jag tillbringat hemma hos Mathilda med glass, choklad och popcorn till talang! Nu ska jag sova, och hoppas på att jag mår bra imorgon så jag slipper ett besök hos doktorn!

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar