fredag 29 april 2011

WE MIGHT NOT GET TOMORROW


Hej, jag mår bättre idag.. mycket bätte, och imorgon ska jag må helt bra! Men snälla, hjälp mig! Detta är mina tre klädval som jag står inför imorgon, jag kan verkligen inte bestämma mig. Det lutar åt det första, fast med ett par mörkare shorts som är hemma hos mamma för tillfället men som inte är så "pösiga" där bak vilket dom på bilden är. Den svarta klänningen har jag använt så många gånger, och den vita klänningen har jag inte använt alls, överhuvudtaget. Men jag gillar ju inte riktigt klänningar, och speciellt inte vita! Jag köpte den mest för att ha den i turkiet till sommaren, och för att den va på rea haha.. och jag vet att man ser mina trosor igenom på tredje bilden och såhär, men vafan haha! Imorgon är det valborg, och jag har haft maginfluensa, men jag ska banne mig ut med mina fina kompisar! Denna valborg ska fan bli bra, och därför måste jag må helt bra imorgon och kunna äta! Denna valborg ska till och med bli bättre än valborg hemma hos Johanna för två år sen, med mina bästa kompisar, tjejerna från skolan, massa annat folk och min första pojkvän på vår 1,5 års dag.. imorgon blir de dock bara tjejer, och de gillar jag! Nu ska jag byta sängkläder, plocka undan lite i mitt rum, duscha och försöka äta lite. Vi hörs senare!

Puss.

1 kommentar:

  1. jag tycker du ska välja kläderna på första bilden :)

    SvaraRadera