torsdag 14 april 2011

TO BAD I CANT TELL YOU

Kul att folk frågade idag om jag hade färgade linser när jag inte hade det haha. Mina kompisar tyckte det såg ovant ut, och det tycker jag också. Och träningsvärk va de ja! I armar, ben, mage, rygg och axlar, skönt.. jätte skönt.. Idag har jag varit i skolan på två meningslösa lektioner. På naturen gjorde vi en labb för att kunna se DNA och jag och Mika testade att blanda vårt spott och sen göra lite med det för att se om man kunde se vår DNA, och japp, det kunda man! Så sa vår lärare "ska vi klona dom, så blir det en fannymikaela?" men de tyckte Jonathan skulle bli jättejobbigt haha! Och Mika tyckte det va vår bebis.. Egentligen har jag estet om 40 minuter men jag är hemma, jag hoppar över den idag helt enkelt. Jag måste plugga! Vi hörs senare maybe baby!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar