tisdag 12 april 2011

THE SCARS OF YOUR LOVE

Igår tänkte jag faktiskt att jag skulle skriva om en rolig sak här som hände på historian i skolan, men eftersom jag va helt slut efter min långa powerwalk så somnade jag i soffan vid halv tio och la mig i sängen vid halv elva och sov ända till halv åtta idag. Jätteskönt, men trots det så har jag varit sjukt trött idag, men jag antar att det beror på vädret. Och nu är det inte lönt att jag skriver om det som hände, för det va inte roligt när jag tänker efter haha. Jag satt och tänkte på en sak på tåget påvägen hem. Hur sjukt kul vi hade i lördags kväll/natt/morgon! Ibland är det nästan jobbigt när något är så sjukt kul så man bara vill tillbaka till den dagen eller vill göra om det igen. Men man vet att det endån inte kommer bli lika bra. Det gäller alltså att glädjas för stunden! Nu ska jag göra lite natur och filosofi innan jag kör och tränar.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar