söndag 17 april 2011

MILES FROM WHERE YOU ARE

När jag va liten så va min favorit kusin alltid kusin Sara. I mina ögon va hon så stor och hade långt blondt hår precis som jag ville ha, skillnaden var bara att jag va mörkhårig och mamma lät mig inte ha långt hår. Sara va alltid så snäll mot mig och varje gång nån frågade mig vem min idol var, eller om man fyllde i någons "mina vänner" bok och där stod "min stora idol är..." så blev svaret alltid kusin Sara haha. Sara kommer alltid va speciell och det va henne jag tänkte skriva ett brev till innan. Det blev sjukt långt, och efter en halv sida så värke det i min hand haha. Jag tänkte att jag kanske borde gjort det på datan istället, men det är inte lika kul. Så jag hoppas verkligen hon blir glad, men det vet jag att hon blir! Jag har precis lagt mig i sängen och ska kolla på OC, känner mig lite piggare nu men halsen gör fortfarande jätteont. Det konstiga är, att det gör inte ont när jag äter, bara när jag sväljer utan att svälja något? Jaja..


Det är fullmåne ikväll igen, och jag ska sova nu. Denhär låten passar ganska bra in på mig just nu, om man lyssnar till texten. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar