lördag 23 april 2011

FOREVER IS JUST THE BEGINNING

Haha gulligt! "Esfen" är Alex, han heter ju inte Alex egentligen.. en del i Turkiet hittar ju på andra namn för att man lättare ska komma ihåg det. Men Alex låter mer normalt att säga än hans riktigt namn, för han heter inte Esfen heller, det är klyddigare än så. Och nej. det är inte jag som har lärt honom detdär.. Idag har jag sagt hejdå till Melissa som åkte hem vid 10 över ett, och mitt rum känns jättetomt nu utan en madrass på golvet och väskor och kläder och grejer överallt. Efter att ha varit och "lämnat" Melissa på stationen skulle jag gått upp till stan men eftersom mamma nästan var klar så gick jag hem istället. Vi ska köpa studentklänning och bikini till mig på måndag istället! Resten av dagen har jag spenderat med min familj, utomhus i solen. Och det var skönt! Nu ska jag ringa Nicholas och sen hoppa in i duschen. Min dag har varit perfekt!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar