söndag 3 april 2011

DONT MAKE ME LEAVE

Shutter Island funkade, men jag kollade aldrig klart på hela. När jag hade sett halva kom jag på att vi förmodligen ska se den på psykologin om 2 veckor och skriva en filmanalys om den. Så jag har inte lust att kolla på den nu, och sen se den i 2 timmar igen om 2 veckor haha. För så bra är den inte. Det är en sån film som är bra när man inte har sett den på jättelänge. Men om ni inte har sett den så se den! Fast kanske inte du Nathalie, man måste tänka när man kollar på den haha! Imorgon är det 2 månader kvar tills Johanna åker ner till Turkiet, jag tycker synd om henne nästan.. Det sket sig med lägenheten eftersom den inte var ledig förrens den 11 juni, så nu får vi börja om att leta igen. Och jag har panik för det som åker om lite mer än 2 månader! Denhär låten kommer nog gå varm där nere i sommar känns det som haha, men det gör inget, jag gillar den! Nu ska jag måla om mina naglar svarta, och som kolla på film igen. Vi hörs imorgon finisar! Puss.

1 kommentar:

  1. Haha, ne då skulle jag tro att det är bäst att jag låter bli;) haha (tack förresten!!) puss på dig!

    SvaraRadera