måndag 4 april 2011

CARE!

Herregud jag känner redan vilken jobbig dag detta kommer bli. Jag somnade inte förrens 2 inatt.. ibland hatar jag att jag alltid måste tänka så mycket på allt, tänk vad lätt det hade kunnat va om man inte hade brytt sig, men nu är det inte så. Jag gick upp för en timme sen i alla fall, med huvudvärk från att dom borrar i alla väggar, golv och tak i vårt hus just nu, jag hatar det också. Sen har jag nog inget mer att gnälla på förutom att jag är på dåligt humör idag och har bajsmycket att göra denna veckan. Och jag tycker inte alls det ska bli kul att gå till stadsarkivet på historian, vad ska vi göra där? Vi är 18 år och bryr oss inte om vad skatterna va i malmö för 100 år sen, nej vi gör faktiskt inte det historia-Anders! Efter skolan ska jag sätta mig på stadsbiblioteket och plugga, det enda stället där man kan plugga och vara ifred från bankande och borrande! Nu ska jag yoga en liten stund och sen hoppa in i duschen och tvätta mitt äckliga hår! Och förlåt att jag gnäller, men jag måste ju skriva det någonstans så varför inte här?

Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar