torsdag 28 april 2011

BOY, I THINK ABOUT IT EVERY NIGHT AND DAY!

Idag är jag.. irriterad! Jag har vatt jätteglad dom senaste dagarna just för att det händer så mycket kul saker nu snart.. men inte idag. Jag blir irriterad när folk säger tvärt emot vad jag säger trots att dom vet att det inte spelar någon roll. Och när folk säger att jag ska göra saker dom vet att jag inte kan och aldrig har gjort innan, och när folk inte bryr sig. Och jag blir framför allt irriterad när det är mina kompisar som gör så. Och nej, jag har faktiskt inte bara en dålig dag! Jag har precis kommit hem nu, egentligen slutar jag om 25 minuter men det sista va bara en föreläsning (inget viktigt mamma!) så jag och Johanna struntade i att gå på den. Om två timmar ska jag till tandläkaren och laga en liten sak på en tand, och jag hoppas dom kan ta en titt på min tand som är påväg upp som gör att jag knappt kan äta, gäspa och sova! Och att dom inte ger mig något pencillin ifall det är inflamerat, eftersom det är valborg på lördag och det händer roliga saker! Nu ska jag skriva klart mitt hälsoprojekt och göra en power point till historian.. vi hörs senare!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar