fredag 29 april 2011

BABY, YOUR MIIIINE!



Bilder från valborg för 2 år sen som jag pratade om. Och nej, jag och Nathalie är inte ett dugg nyktra på bilden där nere i mitten haha, och det har vi nog inte tänkt vara imorgon heller! Två uttryck, eller citat, som jag nog aldrig kommer glömma från den valborgen (?) är av Carl "baby, your miiiine!" ska se om jag hittar den videon imorgon haha! Och från Nathalie när vi ska sova "CARL, håll KÄFTEN nu!" haha! När jag vaknade idag mådde jag bättre än igår, men inte helt okej, så jag gick och la mig igen.. så idag har jag bara legat i sängen och kollat på första säsongen av 90210. Nu mot kvällen har jag mått bättre så jag har städat, bytat sängkläder, duschat, rakat benen, gjort hårinpackning och ansiktsmask och till och med ätit lite! Så nu ska jag lägga mig och kolla på film, och imorgon när jag vaknar, kommer jag må heeelt utmärkt!

Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar