torsdag 3 mars 2011

THE WORLD IS QUIET

Jag satt på tåget på vägen hem och tänkte på vad jag skulle skriva här nu, och kom på en massa saker, men nu har jag glömt allt igen haha! Johana gick lite tidigare från vår sista lektion för att hämta lite saker till sitt projektarbete och jag gick när vi slutade och tog tåget 16.14 från Malmö. Och när jag ska gå av tåget i Kävlinge så ser jag Johanna sitta på tåget och tänker "hon känner jag ju igen" så är det Johanna haha. Båda två bara "shit vad förvånad jag blev" haha, som det kan bli! Nu kom jag på en sak jag skulle skriva, jag skulle tipsa er om en låt som jag lyssar på om och om igen just nu, nämligen denhär. Man blir så glad av den! Imorgon är det fredag, äntligen fredag.. Det innebär träning, Nova och Nathalie, och en hel del bilkörning, och jag klagar inte ett dugg! Mina planer till lördag är inte helt klara haha! Nu ska jag skriva den sista sidan till mitt idrottspsykologiarbete.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar