fredag 4 mars 2011

WHAT YOURE DOING TO ME

Det var meningen att jag skulle lägga upp en bild här nu på mig, men eftersom jag precis har målat naglarna (med genomskinligt) så kan jag inte koppla in min cam i datan, och nej jag har ingen cam i datan haha. Idag har jag tränat och yogat, jäääätteskönt var det. Och allting är hur bra som helst idag. Mina nya bruna linser har kommit, jag har fått mitt körkort, min bodylotion från victoria secret som jag beställde har kommit och om en halvtimme ska jag köra ut till Nova med Nathalie, eller hämta henne i Lund först. Jag vet att både hon och jag har tusen miljoner saker att berätta för varandra haha. Tur vi har hela eftermiddan och kvällen på oss! Jag kom på en grej innan, eftersom jag ofta brukar lägga upp länkar till låtar som jag tycker om, och likaså har jag tänkte göra det idag, så jag kanske ska ha typ "dagens låt" eller nått haha. Vad sägs om det va va va!? Nej, men här är i alla fall "dagen låt" då, klicka här! Superhuman med Chris Brown och någon mer haha. Vi hörs kanske senare, annars så hörs vi imorgon!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar