måndag 21 mars 2011

TO OLD TO SING A SONG


Titta!! Min vita absoluta absoluta favoritögonskugga från make up store har gått sönder.. Jag använder den alltid när jag sminkar mig, oavsett om jag ska ut eller bara till skolan eller vad som helst, men nu är den sönder.. Igår va den hel men idag när jag öppnade den va den helt sönder, så jag slängde dom lösa "delarna" och sen gick den sönder ännu mer. Bajs också! Hoppas mamma har n it ögonskugga som jag kan "låna" sålänge, köpförbudet gäller fortfarande nämligen. Nu ska jag till skolan för att ha en lektion och sen ska jag hem och äta och hämta min saker och sätta mig på stadsbiblioteket och plugga, för här hemma går det inte att koncentrera sig. Dom håller på att bygga om utanför.. trevligt, mycket trevligt! Ha en bra dag i alla fall, jag ska försöka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar