tisdag 15 mars 2011

THAY SAY MONEY ARE FREEDOM

Jag bestämde mig igår för att innan jag åker till göteborg med min mamma och syster så ska jag ha köpförbud. Jag ska alltså inte köpa nånting, mer än present till pappa och till ida. För att jag ska kunna hålla detta så satte jag in nästan alla pengar som jag hade på mitt konto in på mitt sparkonto, eller såkallade "turkiet-konto" eftersom alla pengar där kommer användas till sommaren. Och det känns som att jag faktiskt kommer behöva varenda krona. Hyra (+ vatten och el), mat, vaccinationer innan jag åker, småsaker som jag ska köpa innan jag åker, flygbiljett dit (betald!), flygbiljett hem (har jag inte velat tänka på än!), och liknande! Mamma och pappa, ni vet att jag älskar er va, väldigt mycker? Haha nejdå jag ska klara mig, jag ska ju jobba där och kommer få lön så det ska gå bra. Annars hade det förmodligen inte gått. Och förlåt för att jag tjatar så mycket om turkiet här, men som ni redan vet så längtar jag något sjukt dit! På tal om något annat, så har jag haft en ovanligt rolig dag i skolan. Den bestod av endast en lektion, struntprat och onödig information vid datorerna, sex-prat och världens största morotsmuffins på seven eleven med flickorna, minus johanna! Ikväll har jag tränat och snart ska jag krypa ner i sängen. Men först ska jag stryka en tröja, vuxenpoäng!
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar