lördag 5 mars 2011

SNÄLLA. VÄNTA. HÅLL UT.

Jag måste säga att jag och Nathalie hade en minst sagt bra dag igår, och jag undrar hur många mil jag körde sammanlagt igår alltså? Bäst var endån min vändning mot en stolpe i Lund haha, och att köra till Malmö på 12 minuter är också jäkligt starkt jobbat tycker jag. Tur det gick fort i alla fall! Idag har det vatt en konstig dag, inte dålig på något sätt, men bara konstig. Jag har känt mig helt tom, jag vet inte varför. Ibland har man så mycket, och helt plötsligt har man ingenting. Och varför vill man alltid ha det man inte kan få? Nåja, jag ska inte gråta över spilld mjölk, för efter igår/inatt så har jag kommit underfund med att det nog inte är min förslust. Idag har jag i alla fall spenderat min dag med Danni på espresso house i ett väldigt blåsigt Västra Hamnen. Mysigt var det och kvällen kommer jag spendera med min fina familj. Idag har jag längtat något helt otroligt mycket till Turkiet, och det är faktiskt bara snart 3 månader kvar. Lika lång tid som det har gått sen jag kom på tanken att åka dit, och så fort det har gått. Och lika länge kommer jag vara borta, underbart! Nu ska jag hämta lillasyster och kolla på OC.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar