tisdag 22 mars 2011

SEN BENIM

Om tre månader, vid denna tiden, så kommer jag va i alanya. Just exakt vid den här tiden ungefär kommer bussen åka in i alanya, och jag kommer va nervös, glad och förväntansfull. Och herregud vad jag längtar till denna dagen om tre månader. Lika svårt att somna som jag hade igår kommer jag också haft att somna igår om tre månader. Gud vilken konstig mening? Om jag ens kommer sova något den natten. Jag ska va på flygplatsen klockan fem på morgonen. Kvällen innan så förväntar jag mig att säga hejdå till mina kompisar och mina familj och bara va med dem, vilket jag inte kommer kunna va på 3 månader. Mina 3 månader i alanya ska i alla fall bli sjukt bra, det har jag redan bestämt mig för. Mina 3 veckor som jag totalt tillringat där har ju varit sjukt bra, så varför skulle inte 3 månader bli det? Nu ska jag skriva klart min samhälle, och om jag inte ska till stan innan jag ska träna så ska jag nog göra om bloggen lite. Vi får se senare.
Puss, och förresten så älskar jag vädret idag, allt är bra idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar