torsdag 31 mars 2011

OCEAN OF ETERNITY

Säg aldrig att du inte kan, för du kan alltid. Det är alltid din vilja som styr! Jag hatar när folk säger att dom inte kan, eller "men det kan ju inte jag göra?" eller "men det kommer jag aldrig klara!". För är det nånting jag har lärt mig så är det att allting går bara man vill. Det spelar ingen roll om du ska ta dig igenom en asjobbig träning, gå ner i vikt, sluta äta godis, bestämma dig för att va ifrån din familj och alla dina vänner i tre månader, vad som helst.. så går det sålänge du vill! Det enda i vår hjärna som styr det vi gör är vilja, allt vi gör är viljestyrt. Så säg aldrig att du inte kan, för det kan du! Så nu fick jag det sagt i alla fall. Min dag har varit bra men lång, och mina kompisar har kommit fram till att om jag hade varit ett djur hade jag varit en gorilla... okej! Jag är sjukt trött och inte på jättebra humör så jag tänker inte skriva så mycket mer. Puss. Ni klarar allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar