tisdag 8 mars 2011

Mmmm, vilket bra humör jag är på idag. Det kan bero på att det är på fint väder, eller att jag trots allt fick sova till halv nio idag. Det var inte alls planerat, när jag skulle gått upp vid halv åtta så hade jag legat och kollat ut genom fönstret en stund men tydligen somnat om igen. Och jag är faktiskt inte ett dugg förvånad. Idag har jag en träningsvärk som inte är helt okej, och jag som hade tänkt ta en lång powerwalk ner till stranden idag. Jag tror jag sparar det till senare i veckan eftersom jag gnäller och har mig såfort jag rör mig. Nu ska jag i alla fall ta min dator och min träningsvärk och lägga mig i soffan och kolla på OC, men vi hörs senare!
Puss.

Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart.
Jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar