onsdag 2 mars 2011

MAKE THE WRONG RIGHT

Alltså vad är detta? Jag kommer verkligen igenstans här ju med mitt dumma idrottspsykologiarbete.. Det går verkligen inte åt det hållet det ska i alla fall. Jag hade gärna kunnat hoppa över imorgon eftersom torsdagar är mina hat-dagar efter söndagar eftersom vi börjar tidigt och slutar sent och vi har inga roliga lektioner. Eller bilden kommer väll att bli helt okej, vi ska måla våra lerfigurer. Jag ska måla min buddah guldig, för han är väll guldig? I vilket fall som helst så vill jag har fredag, för det innebär att jag är ledig, har pappas bil hela dagen, ska träna med Danni och köra lillasyster och hennes kompis till eller från Väla, och så ska jag säkerligen göra något annat också! Nej... nu ska jag försöka fortsätta här. Blir kanske en powerwalk sen ("om det blir lite varmare ute" höll jag på att säga men den risken finns nog inte haha), men vi får se.
Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar