onsdag 30 mars 2011

IM STONED

Fy fan vad skolan ar död på en nu. Det är bara nya nya nya uppgifter hela tiden. Idag satt vi på espressohouse i typ 5 timmar och gjorde klart vårt forskningsprojekt som vi gjorde idag, äntligen är det klart och jag har skrivit inledningen till mitt hälsoprojekt. Det är fan inte konstigt att jag har haft ont i magen dom senaste 4 timmarna typ haha! NU ska jag i alla fall slänga in min väska längst in i garderoben och ta en glass och fixa lite med pappas present! Och yoga lite om jag hinner (känns hemskt att inte en ha tid att yoga i 20 minuter på kvällen?). Imorgon är det lång dag i skolan och jag vill bokstavligt talat inte dit imorgon, inte för att jag gillar att va sjuk med det hade varit helt okej att ha typ ont i huvudet imorgon. Men nej, jag ska inte sitta här och va bitter. Jag har haft en mysig dag med tjejerna i alla fall, trots allt pluggande. Vi pratade om hur orättvis världen är och att det praktikt taget är omöjligt att flytta hemmifrån just nu, och ja, det är det fakiskt! Men inte för 3 månader i turkiet, wiho! Vi hörs imorgon fina ni! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar