söndag 6 mars 2011

GALET

Det som jag hade tänkt som en lugn hemma kväll blev något heeeelt annat. Jag tänkte flera gånger under kvällen på att jag skulle smsa Nathalie och fråga om vi skulle dra ut, för jag va så jäkla sugen! Så skrev jag till henne istället att nästa helg måste vi ut, och så började vi skoja om att vi faktiskt hade hunnit gå ut denna helgen och helt plötsligt stod jag i garderoben och kollade på vad jag skulle ha på mig och börjde sminka mig, vi stack alltså ut igår endån. Vilket vi bestämde typ 1 timme innan tåget gick haha! Det blev i alla fall en sjuk bra kväll tyckte jag och vi träffade på en del vi kände, bland annat Daniel, tjejerna från mitt jobb, några av Nathalies kompisar och lilla Sarah haha. Jag kom hem vid halv 3 tiden och somnade ganska fort, och vaknade halv elva idag av att dom som håller på att bygga i vårt hus gjorde något som lät jättemycket, roligt en söndag ju! Jag har precis kollat på film och ska snart gå och borta tänderna och åka hem till pappsen. Jag undrar vad som hände med min plugghelg? Jag skulle ju göra klart mitt projektarbete denna helgen haha. Nåååja, man ska väll prioritera det roliga före det tråkigt, eller!?
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar