måndag 7 mars 2011

EMOTIONS EMOTIONS

Fy vad trött jag är nu. Jag har suttit och skrivit på mitt projektarbete i flera timmar och är äntligen klar med andra delen. Nu är det bara den sista och svåraste delen kvar, den tar jag och börjar med på onsdag känner jag! Än sålänge har jag skrivit 12 sidor och den ska vara minst 15 sidor allt som allt, så på den fronten är det ju lungt, awesome! Jag har precis druckit upp mitt kaffe och ätit upp mitt choklad, hur många vuxenpoäng fick jag för det förresten, 2 kanske? Ett för kaffet och ett för chokladen? Fast nä, om jag skulle fått vuxenpoäng för all choklad jag äter så skulle jag nog varit död för längesen. Fanny "hjärta" choklad haha! Nej, nu ska jag lägga mig och ta en powernap innan jag äter och kör iväg och tränar boxning med Danni! Boxning, precis vad jag behöver just nu. Det är konstigt, för jag är inte sugen på att gå på boxningen varje vecka, utan bara ibland, och det är alltid när jag är i ett känslomässigt kaos typ.. eller nu lät det mycket värre än vad det är, jag mår bra haha!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar