torsdag 17 mars 2011

COULD HAPPEN TO EVERYONE

Eftersom min dag igår började väldigt bra men inte turned out that good, så bestämde jag mig idag när jag vaknade att idag skulle bli betydligt bättre! Och det inkluderade inte att köra bil. Jag tänker inte gå in på vad som hände igår, dom som behöver veta vet redan men det var inget kul i alla fall, och jag får ont i magen när jag tänker på det. Så över till något annat! Min dag kanske? Inte jättemycket att säga om den, mer än att den har varit betydligt bättre än igår. Jag har hunnit med att låna böckerna jag behövde till min samhälls-uppsats, haft en lektion engelska och jag läser inte ens engelska och haft en sjukt tråkig bildlektion! Och ikväll har jag bara tatt det lugnt, och inte tränat.. det sparar jag till imorgon! Nu ska jag lägga mig och kolla på OC, men vi hörs imorgon!
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar