måndag 14 mars 2011

ALL THE SHINY THINGS MEANS NOTHING

Riktigt bra av mig att passa in min träning på gymmet idag samtidigt som en massa pensionärer hade gemensam "gruppträning" där. Och jag lovar att dom va överallt på gymmet med sina skrynkliga ben och armar. Men jag ville ju träna, och det gick ju ganska bra endån. Jag skulle börjat med min uppsats till samhällen idag, vilken jag har bestämt INTE ska bli lika dålig som den till historian, men det gick inte så värst jättebra. Jag fastnade framför min skärmsläckare istället, bildspel med bilder från turkiet. Gash vad jag längtar asså! Jag betalade min flygbiljett igår så nu är det klart, och om 99 dagar ska jag åka! Nu ska jag gå och göra vid mig lite, jag och lillasyster åker ut till Center Syd för synundersökning.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar