söndag 6 februari 2011

WE SHOULD GO AND BE BAD

Hallå ni! Hur är det med er idag? Med mig är det faktiskt bra, trots att det är söndag. Jag hade ångest imorse när jag vaknade, men jag tänkte att de ska fan inte förstöra min dag, och det har det inte gjort heller. Jag har däremot inte gjort så mycket idag, mer än att plugga och övningsköra med pappa. Vi övade på att backa runt hörn, och jag fick in en sån perfekt backning, det var heeeelt klockren. Lite stolt där faktiskt, hoppas det går lika bra på lilla på tidag också bara, ifall han testar mig på det. Det känns så skönt att snart va klar, jag är riktigt trött på det nu. Jag ska till körskolan imorgon på min långa 3-timmars rast och gör prov, jag är klar med alla men jag ska göra om dom en gång, så att jag vet att jag kan det. Teoriboken har jag ju inte använt allt för mycket kan jag påstå haha, inte för att den är till någon större nytta men. Nu ska jag fortsätta med mitt projektarbete och sen äta våfflor, bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar