torsdag 3 februari 2011

TAKE YOUR TIME, HONEY

Vad ska jag säga om denna dagen? En till dålig bloggdag faktiskt! Jag höll på att skriva att jag varit på vift hela dagen men jag kom ju faktiskt hem vid fyra tiden men då tänkte jag att det var mycket skönare att lägga sig i sängen och kolla på OC än att blogga eller plugga, så det gjorde jag. Idag har jag haft körlektion, en rolig sådan faktistk för en gång skull haha, tackar väll Mikaela för det lite. På tal om henne så fyller den lilla skiten 18 idag så vi har varit och ätit på Jensens och bara haft det mysigt. Jag kan säga att jag var väldigt mätt när jag gick därifrån, men det är ju inget ovanligt. På tal om att vara mätt eller inte, jag tror att jag har töjt ut min magsäck eller något för det är fan vad jag äter nuförtiden. Jag är alltid alltid hungrig, och när jag väl är mätt så blir jag hungrig lika snabbt igen. Som igår åt jag en hel pizza, när hände det senast? Jag vet inte! Nej, nu ska jag och min sträckta ljumske (eller något) gå och borsta tänderna och lägga oss och kolla på OC igen.. förresten, jag hade nog inte benhinneinflamation som jag trodde, så jag har säkert inte sträck min ljumske heller haha!
puss, lovar en bättring imorgon på denna fronten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar