lördag 12 februari 2011

SOMETIMES I WISH IT WAS YOU


Två bilder från idag, från vår jääääättelånga runda. Alfons blev trött efter en timme kanske, och då hade vi gått halva runda så vi fick sätta oss ner. Vi gick nere vid stranden där alla som har normala hundar släpper dom lösa så att dom kan leka med varandra eller leka vid agility banan, men eftersom alfons inte vet hur man leker med andra hundar så behöll jag honom kopplad haha. Nu är vi hemma i alla fall och alfons ligger helt utslagen på golvet. För övrigt så har jag inte gjort något spännande idag, och jag tror inte min kväll kommer bli så mer spännande heller. Adriana och Emilia är här och ska äta, och jag är ganska hungrig. Jag är jättesugen på att gå ut ikväll, men så blir det nog inte. Verkar inte som att någon annan ska ut, och jag borde inte lägga mina pengar på att gå ut just nu heller. Vi hörs snart igen, och ha en bra lördagskväll!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar