måndag 14 februari 2011

REPUTATIONS TO KEEP

Jag är jäkligt trött idag, men det är kanske för att jag somnade vid tolv igår också och låg och kollade på OC hela kvällen. Idag har jag i alla fall varit i skolan en lektion, som vanligt haha. Efter det hade jag körlektion och vi körde ända till Lund idag, ingen höjdare med tanke på att jag inte gillar att köra bil i Lund med alla enkelriktade gator och hej och hå. Och bilarna tutade på mig haha, inget mer Lund för mig tack! Jag kom precis på att enligt mina planer i mitt huvud för denna veckan så kommer jag va på körskolan varje dag ungefär, jätteroligt ju! Förhoppningsvis så är det snaaaart över! Nu ska jag i alla fall plugga lite teori, som är så kul, denna gången har jag i alla fall öppnat boken, bra där! Vi hörs senare förmodligen!
Puss.

I dont remember you looking any better,
but then again i dont remember you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar