onsdag 9 februari 2011

DONT ACT LIKE A FOOL

Det har varit lite dåligt på den här fronten denna veckan, men det har sina anledningar. I måndags så var jag och Mikaela på körskolan och gjorde prov och sen åkte vi till skolan för att äta och ha seminarie på historian, det fick inget bra alls. Igår hade jag lilla, och bara en allmänt riktigt dålig dag. Jag var och tränade, nog det enda bra på hela dagen. Fy vad bitter jag låter nu haha. Idag vaknade jag på dåligt humör, men det blev bättre när jag kom till skolan, och nu är det bra, alldeles bra. Jag har precis gjort muffins efter lillasysters önskemål. Banan och choklad faktiskt och dom blev jättefula men goda haha! Nu ska jag bara fortsätta att ta det lugnt här hemma, och vänta till mamma kommer hem och hoppas på att lillebror följt med henne! Pusssss

- kanske räcker inte mina ögon för att du ska känna dig sedd?

1 kommentar: