torsdag 6 januari 2011

ON THE EDGE OF FALLING DOWN

Jag kan säga att just nu är jag lite trött på snön, imorse va mitt tåg inställt igen och pappa fick köra mig till körskolan, och då kom jag endån försent.. Tur att min körskolelärare är så snäll. Vi körde en liten runda och efter de tyckte han vi skulle gå igenom en säkerhetskontroll, men de har vi redan gjort och det har han nog glömt, så jag kunde allting redan, så sa han "vafan Fanny, du kan ju allt, hur är detta möjligt?" haha! Nu är jag påväg hem i alla fall och jag ska fortsätta på mitt naturarbete som jag började med igår. Igår var förresten igen bra dag alls, därav inget bloggande! Senare kommer Danni och vi ska göra muffins och kolla film! Puss, vi hörs sen!

"- Vilken färg har själen, älskling?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar