tisdag 4 januari 2011

MISS THE COLORS OF YOU AND ME

Idag hade jag inte en bra morgon alls. Jag vaknade halv 8 och kände i magen att någonting var fel. Eftersom skånetrafiken inte går att lite på längre kollade jag i mobilen om mitt 08.53 tåg skulle gå som vanligt, men nej, det var självklart inställt. Och eftersom jag inte hade hunnit tåget innan det, och inte hunnit till körskolan om jag tagit tåget efter det, så fick jag ta bussen till Lund och byta där. Detta innebar alltså att jag skulle klä på mig, sminka mig, fixa håret och äta på 40 minuter, och ni som känner mig vet att jag inte vet vad ordet "stressa" innebär så detta blev lite jobbigt. Men det gick och jag somnade på bussen igen med musik i öronen. Min dag har jag tillbringat på körskolan (körlektion och teori) och med mamma i stan. Nu har jag precis skrivit klart min filmanalys och det känns jäkligt bra! Nu ska jag äta, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar