tisdag 18 januari 2011

LIVET ÄR EN DRÖM SOM VI JAGAR

Tänkte börja med att säga att jag snart är uppe i 500 inlägg här, wiho! Och eftersom jag snart har haft bloggen i ett år så betyder det mer än 1 inlägg om dagen, bra där! Idag har jag vatt i skolan, en lektion och planerat vårt nästa naturarbete.. Det verkar inte så svårt, inte som förra i alla fall. Jag tänkte börja med min del nu, nämligen blodet! Tur att vi inte ska demonstrera någonting, jag är inte så förtjust i blod. Ikväll har jag min mörkerkörning på körskolan, ännu ett separat moment man måste göra, jättekul! På tal om det, så var jag, Johanna och Alessandra och hämtade en segway (stavning?) innan, efter skolan som Johanna behövde till något öppet hus, och när vi har kört en bit och antar att vi är framme dit vi ska så säger alla 3 "alltså, var fan är vi?" haha.. förvirrade tjejer! Nej, men vi hörs när vi hörs nästa gång, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar