söndag 2 januari 2011

I KNOW HOW TO DO IT

Som jag sa igår så blev det en runda på stan idag med lillasyster, med väldigt sur sådan dock! Men jag hittade lite saker, det var inte så svårt. Läskigt att 750 kronor kan försvinna så fort, som tur var hade jag ett presentkort på 500 kr, toppen. Vad har jag mer gjort idag? Jo, jag har övningskört i nästan 2 timmar med pappa. Vi övade lite parkering, fickparkering, vänster i rondell och backa runt hörn. Sånna småsaker som ingen annan har svårt för, men det har jag haha. Pappa tjatar alltid om att jag gasar för lite när jag ska starta, så när jag skulle backa runt ett hörn så fick jag motorstopp, så tittade jag på pappa och sa "jag gasade faktiskt!" pappa bara "ja, för bilen brukar ju bara stänga av sig sådär.." haha. Nu ska jag duscha, imorgon ska ja jobba klockan 8.00, lovely!

Linne - JC
Tröja - JC
Jeans - HM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar