torsdag 2 december 2010

RUN OUT A PLANE

Herregud vad jag är slut i huvudet nu! Jag har vatt vaken sen halv sju imorse, och det är tidigt för mig, så tidigt brukar jag inte gå upp. Min dag började på körskolan 8.30, dags för halkan! När vi kom ut till Bulltofta pratade vi lite sen fick man testa att sitta i en bil som voltade, obehagligt! Efter det gick vi ut och satte oss i vars en bil och sen började vi med allt. Alla säger att de är kul, men när de är glashalt av is och massa snö på banan så va de lite obehagligt. Men det gick bra, och de va lite kul! Vi skulle köra genom en skarp kurva i 40 km/h och jag tappade totalt kontroll över min bil och den bara snurrade och snurrade och snurrade iväg haha! Men det gick bra och jag blev godkänd. Direkt efter halkan hade jag körlektion och det gick inget vidare idag. Efter körlektionen åkte jag till skolan och skrev prov. När jag kom hem åkte jag till Entré med mamma och Ida. Nu är jag helt slut och ska lägga mig i soffan och inte röra mig därifrån en sekund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar