måndag 6 december 2010

MY DEAR COUSIN

jag älskar min kusin, för hon är så otroligt söt!
På tal om Melissa, så hade jag en så sjukt obehaglig dröm. Jag drömde att en bit ifrån mig så var det en man som sprang runt och dödade små barn, skar dom i halsen och sånt. Och dom hade inte fått fast honom så han va fortfarande på "fri fot" som man säger. Denna drömmen hade jag från klockan 5 imorse till klockan halv 7, så till och från har jag vaknat av att jag flugit upp ur sängen, jätteobehagligt. Sen gick jag jättesnabbt till bussen när jag skulle till skolan haha. Jag har haft jättemånga konstiga drömmar den senaste tiden, betyder de något? Nog om Melissa och hemska drömmar! Om en timme har jag körlektion, inget jag ser fram emot för de börjar bli sjukt tråkigt.. På tordag fyller jag 18, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar