måndag 27 december 2010

LOVE YOU LIKE I NEVER BEEN HURT BEFORE

Jag är slut i fötterna och ryggen, efter att ha stått upp konstant i 9 timmar idag och bara packat packat och packat! Men vi hade ganska kul, Sara är så rolig. En tjej som jag jobbar tillsammans med, vi jobbade ihop hela sommaren också, hon är lite äldre än mig och innan pratade vi om träning, och hon sa att hon aldrig tränat i hela sitt liv.. Alltså inte regelbundet, och jag kollade på henne som om hon va knäpp eftersom jag alltid tränat nästan, så sa hon "fast asså jag är ju smal och såhär och jag mår ju bra, men på insidan så är jag nog inte 20, och där mår jag nog inte såbra endån.." haha, jag bara skrattade! Imorgon ska jag jobba igen, och sen träffa Danni, så nu säger jag godnatt! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar