onsdag 1 december 2010

JUST THE WAY YOU ARE

Jag kan ju börja med att säga att jag höll på att dö av skratt imorse när jag vaknade till NRJ Wake Up Call och det var Dannis panikslagna röst jag hörde haha! Som jag berättade i måndags blev hon lurad av Knappen och Hakim på NRJ och det var självklart jag som anmälde henne eftersom jag är den enda som känner till turk-historian haha! Gå in här för att lyssna. Scrolla ner en liten dit sen är det de första ljudklippet i "mobilen" som heter "Daniella har en pojkvän från...". Enjoy! Annars har jag hade en jättemysig dag med Alessandra, Mika och Johanna. Vi åt pannkakor hemma hos mig innan vår enda lektion där vi gjorde ingenting. Nu ska jag plugga till mitt naturprov imorgon, jag har inte ens börjat. Vad händer med mig? Ikväll ger jag spinningen ett nytt försök haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar