torsdag 9 december 2010

Jag måste börja med atta säga att jag har haft en väldigt bra, och väldigt lång födelsedag! Jag blev väckt kvart i sex imorse, eftersom jag börjar så tidigt på torsdagar. Sen åkte jag till skolan, hade 2 lektioner sen vad det dags för Sp3C att prova studentmössorna, äntligen!! Min mössa blev jättefin, men äckligt dyr! Efter det åt jag lunch med tjejerna i skolan och sen åkte jag bort till körskolan. Patrik, min körskolelärare, hade köpt choklad till mig haha, och jag fick reda på idag att jag inte har jättemycket kvar, känns skönt! När jag hade kört åkte jag till Lund och fikade med Danni, Maria, Mathilda och Sabina, dom tjejerna är helt sjuka! Sen har jag vatt hemma, ätit god mat och öppnat paket.. En mycket bra dag med andra ord, och detta har jag fått:

- en yogamatta
- ett skal till mobilen
- en Nike+ sak till träningsskorna
- pengar
- en muffinsbok eftersom jag älskar muffins
- en matta till mitt rum
- en ögonskugga
- bodylotion
- en parfym med bodylotion och duschkräm till
- en halsduk
- armband

idag har det bara fattats en enda sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar