tisdag 21 december 2010

ITS MY FAULT

Jag kan lova varenda människa som läser detta att jag har aldrig frusit såhär mycket om varenda kroppsdel i hela mitt liv! Jag och Nathalie stod utomhus och väntade på ett försenat (såklart) tåg i en timme, och sen cyklade jag hem. När jag nästan va hemma trodde jag nästan att min hjärna frusit till is för de enda jag kunde tänka på va att de va kallt! I vilket fall som helst så ligger jag i min varma säng nu, och kan röra både mina fingrar och tår!! Jag och Nathalie har alltså varit i Landskrona idag hemma hos Pierre med Johanna och Pierre och Pelle och ätit pizza och kollat på film, mycket trevligt! Nu ska jag kolla på julkalendern och sova. Imorgon är de avslutning som jag ärligt talat inte kommer gå på! Godnatt :)

Nathalie på tåget: "ibland måste de va jobbigt att va dig Fanny" haha

1 kommentar:

  1. En timme bara:O? Nä men 1 timme och 25 minuter!! Puss, Nathalie

    SvaraRadera